Dá se zboží vyměnit ?

Ano, je možné vyměnit jakékoliv oblečení nebo doplňky za jiné zboží z našeho e-shopu. Pokud si přejete objednat například jinou velikost nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba uskutečnit novou objednávku. Zboží odešleme v nejbližším možném termínu a po vrácení zboží které se bude měnit. Dopravu při první výměně hradíme my.

 

Dá se zakoupené zboží vrátit ?

1. V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje §53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu.

2. Kupující odešle vrácené zboží / zboží na výměnu na své náklady (vždy doporučeně) na adresu provozovatele: DAMSON s.r.o., Wolkerova 285, 73911  Frýdlant nad Ostr. společně s vyplněným formulářem, který obdržíte v zásilce, nebo si ho můžete vytisknou ZDE

3. Zboží společně s vyplněným formulářem (odstoupením od smlouvy) je nutné odeslat tak aby bylo nejpozději 14 den od převzetí zásilky doručeno na adresu provozovatele.

4. Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje.

Dále se vrácení zboží řídí Občanským zákoníkem

ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - DĚKUJEME !

 

Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží ?

Splatnost vrácené částky kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží, a to buď převodem z bankovního účtu - bez poplatu, nebo složenkou - poplatek 80,-Kč !

Pozn. Vzhledem k vysokým poplatkům České pošty, vracíme slovenským zákazníkům peníze pouze převodem na účet.



Tým I-Moda, 17.08.2013

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT


KOMENTÁŘE



To Top