1. Mohu si koupit zboží z e-shopu v sídle Vaší firmy nebo v kamenném obchodě?

Náš e-shop prodává zboží pouze prostřednictvím internetu.

Pokud byste měli zájem o osobní odběr a vyzkoušení oblečení, tak je to možné pouze po uzavření objednávky přes e-shop a domluvě na e-mailu: info@damson.cz nebo telefonicky na čísle: +420 733 705 945. 

Zkoušení oblečení a osobní odběr je možný v době od 12.00 - 15.00 hodin.

 

2. Za jak dlouho Vám objednané zboží odešleme?

Zboží, které je v našem e-shopu skladem odesíláme do 24 - 48 hod. po objednání!

Výjimku tvoří zboží na objednávku, kde je dodací lhůta 10 dní. 

V každé kategorii naleznete výrazné tlačítko "Zobrazit jen zboží skladem", díky kterému si můžete vyfiltrovat produkty, které máme připravené ihned k odeslání. 

 

3. Jaká je cena za zaslání balíku v České republice?

Zboží posíláme přepravní společností PPL za cenu 85 Kč. Pokud si zboží budete přát poslat na dobírku (platíte řidiči PPL při předání) zaplatíte za dopravu celkem 125 Kč.

Nově také zasíláme přes službu Zásilkovna. Zatím pouze při platbě předem na účet.

Cena této služby je 55 Kč.

PŘI NÁKUPU NAD 2000 Kč JE POŠTOVNÉ I DOBÍRKA ZDARMA!

 

4. Jaká je cena za zaslání balíku na Slovensko?

Na Slovensko posíláme také přepravní společností PPL a to za cenu 3.99 € při platbě předem na Slovenský účet, nebo 4.90 € při platbě na dobírku - částku za zboží platíte řidiči přepravní společnosti.

I na Slovensko také nově zasíláme přes službu Zásilkovna. Zatím pouze při platbě předem na účet.

Cena služby vyjde zhruba na 2,54 €.

PŘI NÁKUPU NAD 70 € JE POŠTOVNÉ ZDARMA!

Cena se může měnit podle aktuálních kurzů!

 

5. Jak můžu za zboží zaplatit?

Můžete platit těmito způsoby:

- platba předem na účet (zákazníci ze Slovenska platí na účet ve Slovenské bance). Zboží odesíláme ihned po připsání platby na náš účet.

- dobírka PPL - zboží zaplatíte přímo řidiči při převzetí zásilky hotově

- platba kartou řidiči PPL při převzetí zásilky. V e-shopu zvolíte "dobírka PPL"

 

6. Lze objednávku dodatečně upravit?

Ano, kdykoliv než dojde k předání zásilky smluvnímu přepravci - tedy PPL.

 

7. Dá se zboží vyměnit?

Ano, je to možné. Pokud si přejete objednat například jinou velikost nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba uskutečnit novou objednávku. Zboží odešleme v nejbližším možném termínu a po vrácení zboží které se bude měnit. Dopravu při první výměně hradíme my.

 

8. Dá se zakoupené zboží vrátit?

a) V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje §53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu.

b) Kupující odešle vrácené zboží / zboží na výměnu na své náklady (nejlépe doporučeně) na adresu provozovatele: DAMSON s.r.o., Wolkerova 285, 73911  Frýdlant nad Ostravicí společně s vyplněným formulářem, který obdržíte v zásilce, nebo si ho můžete vytisknou ZDE

c) Zboží společně s vyplněným formulářem je nutné odeslat tak aby bylo nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky odesláno na adresu provozovatele.

d) Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje - viz. obchodní podmínky

ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ!

 

9. Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Splatnost vrácené částky kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží převodem z bankovního účtu - bez poplatku.

 

10. Jaká je provozní doba Vašeho zákaznického centra?

Jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 9.00 hod. do 15.00 hod. Většinou jsme ale dostupní pouze na e-mailu: info@damson.cz

 

11. Mohu odeslat objednávku bez registrace?

Ano, v našem e-shopu NENÍ nutná registrace k objednání zboží, ale registrací v našem e-shopu získáte další výhody.

 

 

To Top